1. Voor mijn vaders zijn 64e verjaardag had ik gereserveerd via de mail om bij Rung te komen eten met de hele familie. Eenmaal bij binnenkomst, bij het vermelden van onze reservering werden wij afgesnauwd door de man achter de bar met de vraag wat we kwamen doen. Volgens hem hadden wij telefonisch afgezegd. Een beetje verbaast reageerde ik dat we niet hadden afgezegd. Daarnaast heb ik mijn reservering via de email gemaakt en nooit telefonisch contact gehad met het restaurant. De man reageerde hier wantrouwend op en zei dat dan iemand anders voor ons zou hebben afgezegd. Er hing een geïrriteerde sfeer vanuit het personeel en de serveerster begon met tegenzin alsnog een tafel voor ons te dekken. Eventjes dachten we er aan om weg te gaan omdat dit niet de manier was waarop wij de verjaardag van onze vader wilden vieren. Aangezien we met een grote groep waren hebben we er voor gekozen om toch te blijven. Het is nou eenmaal niet makkelijk om op zondag avond nog een plek te vinden met een grote groep. De rest van de avond bleef het redelijk ongemakkelijk. We hadden vroeg gereserveerd (6 uur) dit omdat we een klein kind bij ons hadden. Het eten stond pas om half 8 op tafel. Het duurde ruim een uur voordat we konden eten en werden haastig en slordig bedient. Het eten is ontzettend goed maar de service en de sfeer is zo slecht dat je daar niet zo veel van merkt. We vinden het ontzettend jammer dat onze avond zo verlopen is. We zien elkaar al niet vaak dus dit soort avonden zijn erg belangrijk voor ons als familie. Een ding is zeker, we komen hier nooit meer terug.

4,7