1. Dat het druk is op zondag bij de afhaal kant snap ik helemaal. Maar als je na 20 minuten 3 verschillende mensen ziet vertrekken die na jou besteld hebben word je toch een beetje ongeduldig. Na een half uur maar eens gevraagd. Gelijk kwam er een man naast me staan die al 45 minuten aan het wachten was. Hij had telefonisch besteld en aan de telefoon werd gezegd dat het 10 minuten zou duren. Nog een klant sloot zich bij ons aan omdat tegen hem was gezegd dat het 15 minuten zou duren en hij ook al veel langer wachtte. De reacties van de mevrouw achter de balie was: ik weet van niks, ik kan er niks aandoen, crisis in de keuken. Het toppunt was dat ze tegen de meneer die al een half uur wachtte zei: ik heb niet gezegd 15 minuten maar ik zei 15 tot 20 minuten. De eigenaresse is naar achteren gegaan en liet zich maar niet meer zien.
    Op mijn vraag waarom latere bestellingen al weg waren zei de mevrouw: ik weet niet hoe ze werken daar bemoei ik me niet mee. De mannen van de telefonische bestelling gaven ook aan dat als er gezegd was dat het 45 minuten duurde dit ook geen probleem was geweest maar dat ze dan later van huis vertrokken waren.
    Uit de mevrouw kwamen nog een hele hoop "ja maars" maar even een vriendelijke toon met excuses zat er niet in. Kortom met deze service ga ik liever na een andere Chinees. Wees vriendelijk en beleefd tegen je klanten, zij betalen jouw loon. Er mag overal wat mis gaan, maar los het op een goede manier op.