1. Na 1,5 uur wachten op mijn eten gebeld. Het eten moest nog gemaakt worden, zou minimaal nog een half uur duren. Daar heb ik hen op aangesproken, omdat dit niet de eerste keer is. Vorige keer moest ik 2,5 uur op mijn eten wachten. Dit was een jaar geleden dus ik hoopte dat dit na alle slechte reviews verbeterd zou zijn (eten is namelijk wel erg lekker). Helaas. Mij werd vervolgens verteld dat het kwam door te weinig bezorgers en daarna kwam het door drukte in de zaak. Ik heb mijn geld terug gevraagd, wat volgens het restaurant vandaag of morgen uiterlijk terug gestort zou worden. Ik heb toen een bevestigingsmail gevraagd. Hierin stond dat het nog max. 10 dagen ging duren voor ik mijn geld terug heb. Weer naar het restaurant gebeld, tien dagen oke, maar zeg dat dan ook eerlijk. Ik werd afgesnauwd door de eigenaar. Toen heb ik gezegd dat ik een klacht in wilde dienen. Dit mocht niet. Ik zou het geld vanavond rond een uur of 12 terug krijgen. Belachelijk. Geen tijd voor een door de weekse dag. Men kon niet eerder, want de bezorger (de enige volgens de eigenaar) had een persoonlijke afspraak waardoor 'ie pas laat kon vertrekken. Bovendien zou hij ditmaal op de fiets komen ipv met een scooter. Geen reden waarom. Belachelijke service.