1. We hadden gekozen voor de colonie omdat we zin hadden in mosselen. Op de website stonden namelijk mosselen op het maand menu. Echter bleek dit het maand menu van augustus te zijn. Geen grote ramp, maar zou netter zijn om op 13-09 het online maand menu al aangepast te hebben.

Voorgerechten:
    Tomatensoep, kom er mee door. Niet slecht voor bedrijfskantine voor restaurant te min. Geiitenkaastruffels, heerlijk en leuk opgediend! Chapeau.

Hoofdgerecht:
    Kipsate met nasi, prima saté de prijs/kwaliteit in orde. Overigens online en in de zaak zelf op de muur word de sateschotel een euro voordeliger aangeprezen. Wederom geen ramp, maar wel slordig. Ricotta Beignets, gemiste kans... een bord met wat muffe "meelballen" waar de Ricotta smaak ver te zoeken is. Als hoofdgerecht is het bord ook niet heel intressant, naast de balletjes wat tomatensaus met wat komkommersalade. Die komkommersalade had overigens volgens de kaart courgette salade moeten zijn. Kortom geen aanrader, prijs kwaliteit verhouding scheef.

Bediening:
    Vriendelijk maar mag wel wat sneller, moesten langer dan gebruikelijk wachten op menu kaart en de gerechten zelf.
    We hadden een vraag over de zogenaamde ricotta beignets, dit zou de dame eve navragen. Maar ging eerst bij andere rafel nog drank ronde opnemen en vergat zo onze vraag. Na minuut of 5 schrok ze zichtbaar dat ze het vergeten was, toen we uiteindelijk antwoord hadden waren de al niet zo hele warme beignets koud geworden. Maar direct de rekening gevraagd. Jammerlijke ervaring, wij slaan deze voortaan over op de markt.