1. Na een avondje winkelen kwamen wij bij deze tent terecht. Zag best oké uit met wat mensen aan enkele tafels, dus gingen wij proberen.

3 hoofgerechten besteld, nou.... stuk vlees op elk van die borden was zo klein dat zelfs een kind er niet vol van wordt. Bij het kipgerecht kreeg je alleen één stuk dunne filet, en de spareribs bij de mixed grill waren alleen maar botten. En over de smaak valt niks te zeggen, die gerechten smaken naar etensresten van de dag ervoor.

Eén van mijn vrienden had om mayonaise en ketchup gevraagd gezien er totaal geen saus bij wordt geserveerd. Komt die ober aan met een hand vol van die kleine pakjes mayo en ketchup die je bij de Burger King krijgt, en hij gooide ze zomaar neer op de tafel. Erg onvriendelijke actie!

Bij het afrekenen zien wij dat hij gewoon 2x mayo en 2x ketchup heeft aangeslagen!! Dit terwijl er maar één iemand één keer om mayo en ketchup heeft gevraagd. Naar mijn idee is dit gewoon oplichterij, klanten dwingen om een paar euro voor mayo en ketchup te betalen. Want tja, je ziet het pas als je de rekening krijgt.

Gastvrijheid is bij deze tent ver te zoeken, erg lang wachten als je iets wilt bestellen. Ook lang wachten op je eten, die overigens niet eens kwalitatief is in verhouding met de prijs.

Belachelijke tent dit! Ga nooit meer terug en ik raad het iedereen af om er ooit heen te gaan.

2,5

1. Beste Isa,

Bedankt voor het bezoeken van ons restaurant. Je hebt waarschijnlijk het menu gekozen van een mals stuk lendebiefstuk met frites en salade voor €11,50. Dit kan je vrij wel nergens vinden voor dit bedrag en deze vaste menu's zijn overal zonder sauzen. Daarnaast geven we meerdere mayonaise- en ketchupzakjes dan we aanslaan. Dit is omdat het menu al dusdanig goedkoop is in verhouding met de goede kwaliteit.

Ondanks dit waarderen wij uw mening en stellen wij uw genoemde opmerkingen op prijs. Bedankt voor uw commentaar.

Met vriendelijke groet,

Joseph