1. Jo 879 punten

Op een maandag hier gegeten. Plaatsgenomen op het terras buiten en gevraagd of we buiten konden bestellen en tegen de tijd dat het voorgerecht klaar was naar binnen om te eten, zodat we op het terras alvast wat konden drinken.
    Dit werd niet goed begrepen, we werden naar binnen gedirigeerd: "eten direct klaar" toch duurde het nog c.a. 10 minuten voordat het voorgerecht werd geserveerd.

De keuze uit de hoofdgerechten was reuze en de dame die het hoofdgerecht serveerde kon niet verstaanbaar uitleggen wat welk gerecht was en wij wisten niet meer exact wat we besteld hadden (verschillende curries). De menu kaart erbij bood de oplossing.

Het nagerecht slechts keuze uit 4 dingen, beetje weinig als je dat afzet bij de hoofdgerechten. Keuze gevallen op de 3 bolletjes ijs (iedereen het zelfde nagerecht). Serveren ze het verkeerde nagerecht (gebakken ijs). Keuken had het niet goed begrepen, niet moeilijk gedaan en gewoon geaccepteerd (achteraf niet moeten doen, ik vond het niet zo lekker).

Als afsluiting kopje koffie, voor mij een Café au lait... je raad het al: de koffie ook verkeerd (verkeerde koffie). Geprobeerd aan de ober uit te leggen dat ik verkeerde koffie had... komisch als je erbij was geweest want hij zei lachend "koffie olé" hij begreep er geen snars van... de moed opgegeven en de gewone koffie maar opgedronken.

Alle fouten die er gemaakt zijn door de bediening waren communicatie problemen door de taalbarrière, als hier een oplossing voor geboden wordt zal het een stuk beter worden (ik had al gelezen bij meerdere recencies dat de bediening niet altijd oké was).

Uiteindelijk wel goed gegeten

p.s. bediening was wel attent en snel genoeg