1. Ik weet dat het eten lekker is, daarom rijd ik ook 15 minuten. Dus ook vandaag kwam ik daar. Had besteld, wilde ik betalen, deed de pin het niet. Geen probleem, ik kon pinnen aan de overkant, dus zo geregeld. Kom ik weer binnen, staat er niemand verder achter de balie, dus ik ga weer zitten met de veronderstelling dat ons eten klaargemaakt wordt.

Na een half uurtje te hebben gewacht, ga ik vragen waar ons eten blijft, zegt die grappenmaker "Ja, jullie hebben niet betaald, dus er is ook niks klaargemaakt." Terwijl wij zaten te wachten, keek die grappenmaker ons de hele tijd aan en achteraf gaf ie helemaal geen enkele service en zei ik ga deze discussie verder niet aan. Toen had het voor mijn vrouw ook al te lang geduurd en zijn we maar weggegaan naar de altijd trouwe McDonald's.

Wat een gozer, als ie voor mij werkte had ik hem allang weer naar z'n kamer gestuurd. Ook al werk je voor een baas en is hij er niet, wordt er wel van je verwacht als medewerker dat je gewoon je werk doet. En daar hoort service ook bij. De eerste tijd kom ik niet meer. Zal het ook op Facebook zetten en al mijn kennissen erop attenderen dat ze voor service niet bij jullie hoeven te zijn!

Groetjes.