Restaurant is verhuisd naar Nieuweweg 75, 4811 LW, Breda

Op dit adres zit nu: Mestan Restaurant

1. Vanavond de eerste ervaring met AH opgedaan. De overwegend lovende reacties van anderen worden helaas niet onderschreven.

De locatie is aardig; wij hadden met 5 personen een prima zit aan ronde tafel met bank aan het raam. Het was niet erg druk. De bediening kon het met gemak aan. Het eten was oké, porties voor flinke eters aan de kleine kant. Grootste minpunt was echter het keuzemenu zoals dat voor de AH-actie wordt aangeboden. Drie gangen voor € 31 in een krappe 3 uur tijd. Wanneer je nagaat dat voor de befaamde "wandeling" van 8 gangen € 32,50 gevraagd wordt, krijg je de indruk dat nu een uitgekleed menu voor een scherpe prijs wordt aangeboden.

Ongetwijfeld heeft dit restaurant méér in zijn mars. Met deelname aan de actie valt het, wat ons betreft, door de mand. De hooggespannen verwachtingen zijn niet waargemaakt. Mild beoordeeld, want we hèbben gezellig en smakelijk getafeld, is de beoordeling voldoende, dus 6.