1. Wij hadden gereserveerd met de Albert Heijn actie. Ik had een bevestiging gehad dat het restaurant de reservering had geaccepteerd. Toen we daar kwamen bleek hier niks over bekend. Nadat het nog een keer was bekeken en we echt niet op de lijst stonden, mochten we toch een tafel uitzoeken.

We hebben met deze actie bij meerdere restaurants gegeten en meestal mag je of van de kaart gewoon uitzoeken of ze hebben een kaart waar dan de duurste gerechten zijn weg gelaten, maar je wel kunt kiezen wat je wilt, alleen iets beperkter.

Wij kregen te horen een verrassingsmenu te krijgen. Geen idee wat we kregen en moesten dat maar afwachten. Mijn vriend heeft een hekel aan verassingen en lust niet alles, ik heb een allergie en lust veel maar ook niet alles. Dit uitgelegd, maar helaas geen aanbod dat we dan in elk geval wel van tevoren hoorden wat we zouden krijgen, zodat we eventueel ingrediënten konden schrappen oid. Kregen alleen een lange uitleg over waarom ze hiervoor gekozen hadden. Jammer, echt 0 flexibiliteit. Doe dan niet mee aan de actie. We zijn een stuk verderop gaan eten, want hadden hier geen zin in. Jammer!