1. Freek Maas

Heerlijk gegeten bij 1910. We werden een erg warm welkom geheten en mochten de tafel zelf kiezen. Meteen op ons gemak door het bedienend personeel.

Het vier gangen verrassingsmenu bleek ondanks onze voorkeuren, één keer geen vis en één keer geen schaal/schelp, geen probleem. Dat mijn tafelgenote toch een amuse met vis kreeg was jammer, maar het mocht de pret niet drukken.

Genoten van het gevarieerde, smaakvolle menu. Persoonlijk houd ik van wat meer variatie in de afkomst van de wijnen maar ze pasten goed bij de gerechten en werden prima toegelicht. Het was jammer dat de gerechten ook door de koks werden geserveerd. Je kunt aan alles merken dat zo'n jongen niet op z'n gemak is aan tafel.

Kort samengevat: genoten van een hele gezellige, smakelijke avond. We komen nog eens terug om te kijken of de aandachtspunten incidenteel waren.