1. De bediening was niet echt voorbereid op een grote hoeveelheid klanten. Dat betekende dus lang wachten op je bestelling. De wijnen zijn goed, het eten is minder en getuigt niet echt van kwaliteit.

Wij hadden als gerecht een ossenhaas en loempia's in rijstpapier met oosterse dipsaus. De borden waarop beide gerechten waren geplaatst, waren volledig hetzelfde opgemaakt(?). Ossenhaas met aardappelpuree, bietenpuree, groene asperge en peultjes. Loempia met aardappelpuree, groene asperge en peultjes(?).

Daarbij vielen nog enkele zaken op: de borden hadden lang onder de warmtelamp gestaan. Dus de bovenlaag van de purees was ingedroogd. Bovendien hoort het mijn inziens niet dat puree van diverse soort bij loempia's wordt geserveerd. De loempia's waren overigens ook niet in rijstpapier gefrituurd maar in filodeeg. Mij is daarnaast ook niet gevraagd hoe ik mijn ossenhaas wilde hebben, hij was dan ook volledig doorbakken.

Kortom, als je als restaurant meedoet met een dergelijke actie zou je denken dat je het beste beentje voorzet om zodoende nieuwe klanten te werven. Villa Velperweg heeft allure en potentie, maar maakt dit absoluut niet waar. Gemiste kans en wij gaan daar zeker niet meer heen!

3,2