Op dit adres zit nu: Yankee Doodle

1. Het eten is door de bank genomen van een goede kwaliteit. De vis is wat papperig.

De organisatie kan vele malen beter. Wij waren met zijn vieren; in de 2e ronde kreeg één van ons slechts 1 van de 5 bestelde sushi's. Ook in de eerste ronde kregen we niet alle bestelde hapjes. Tussendoor ook nog sushi's die we niet besteld hadden, kortom dit hebben ze nog niet voor elkaar. Toen we er wat van gezegd hadden, ging het beter. Eén van de bediening lette daar speciaal op.

We zijn om half 8 gaan eten en tegen ons was gezegd dat de keuken tot 22 uur open was. Vanaf kwart over 9 bleven ze bij ons aan de tafel staan wachten (een Chinese mevrouw) totdat we iets genoteerd hadden. Ze wilde het papiertje meteen meenemen maar ook de andere gasten moesten nog wat invullen. Daar hebben wij ook van gezegd dat dat niet vriendelijk was en dat we in alle rust de gerechten wilden uitzoeken. Kortom NIET klantvriendelijk. Qua service moet er veel geleerd worden.

Doordat we vaker geweest zijn, zien we ook dat er veel verloop is onder de bediening. Toch eigenlijk wel jammer voor deze tent, want de gerechten zijn over het algemeen heerlijk.