1. Henri van houtum

Na enkele jaren weer eens gegeten bij Bunga Melati. We waren met vijf personen. We bestelden vier rijsttafels omdat de vijfde persoon een slokdarmprobleem heeft en alleen maar kleine hapjes kan eten. Dit uitgelegd, maar een ontzettende botte reactie terug van het personeel! De vraag om extra bordje werd in de eerste instantie niet gehonoreerd. Nogmaals het probleem verteld, de vijfde gast heeft een slokdarmprobleem, dus die eet een beetje rijst en verder niets. Er werdt toch moeilijk gedaan over een extra bordje voor deze persoon. Stelling was; vijf personen, vijf rijsttafels! Op onze opmerking dat er dan een rijstafel weggegooid moet worden, kregen we als reactie; dat is uw probleem. Na veel ophef kregen we een extra bordje om vervolgens de hele avond zeer onvriendelijk behandeld te worden!! Nooit meer dus! Vergane glorie!!