1. Hier voor de 4e keer gegeten. Na goede ervaringen nu toch wel teleurgesteld. Lang moeten wachten, geen tussendoor gerechtje zoals eerder, smaak van mijn huidige keuze was als de gerechten ervoor, teveel citroen, teveel koriander, teveel munt. Voor ons gevoel hadden ze het te druk met te weinig personeel. Een bijgerecht bestellen als voorafje kon ook niet, net als de curry voor 2 personen, niet voor herhaling vatbaar dus.

1. Marieke
    Van restaurant

Hallo mevrouw,

Wat jammer dat u nu een negatieve ervaring heeft gehad. Waarschijnlijk waren de 1e 3 bezoekjes wel goed. Jammer dat dat geen recensie waard was. Het was betreffende avond erg druk inderdaad. En wegens ziekte 1 personeelslid te weinig. We hebben u een gratis rondje drinken gegeven omdat wij het ook naar vinden als u te lang moet wachten. Neemt niet weg dat wij alles gedaan hebben om u zo snel mogelijk te helpen. Wat het gerecht voor 2 personen betreft, in het menu staat duidelijk dat dat bij drukte niet mogelijk is.

Excuses voor uw ongemak.

Vriendelijke groet, Marieke Khan