1. Nooit weer! Ik kom al jaren bij Sardegna, altijd lekkere pizza's en naar mijn zin gehad. Tot gisteravond! Ik ging uit eten met een vriendin die ik lang niet had gezien, het moest een leuke avond worden. We bestelden bij een blonde mevrouw (ze leek de manager, ik kende haar niet...misschien nieuw?) stokbrood vooraf en daarna twee pizza's. We hebben een tijdje gewacht, waarbij ik al verwachtte dat er iets mis was gegaan. Dat klopte, want er kwam een serveerster aangelopen met onze pizza's. Ik heb haar vriendelijk verzocht ons eerst het stokbrood te brengen. Ze liep weg en kwam terug met de blonde mevrouw. Die begon gelijk: "ik heb een fout gemaakt sorry, maar je begrijpt toch zeker wel dat ik straks geen nieuwe pizza's kan maken?!" Uiterst brutaal vond ik! Toen ging ze ook nog dreigen: "ja, ik kan ze in de keuken koud laten worden en dan weer in de oven doen, maar dan zijn ze niet lekker meer". En: "Het enige wat ik kan doen is het stokbrood van de rekening halen, meer niet". We hebben de pizza's opgegeten en zijn daarna gelijk weggegaan. Ik vind het onacceptabel dat er zo'n toon wordt aangeslagen tegen gasten. Als zij het anders had geformuleerd hadden we misschien nog een ijsje gegeten, dat hebben we nu ergerns anders gedaan.

De pizza's waren heerlijk, de service bar slecht!