in Nieuwegein

Heerlijk genieten aan de Laagravense plas!

1. Er is een hele mooie menukaart met veel keuze. Helaas is de helft niet beschikbaar en kan je het niet bestellen. Hele mooie locatie en goede sfeer alleen de service is waardeloos. Het duurt gewoonweg veel te lang om je bestelling door te geven en dan duurt het ook een tijd voordat het geserveerd wordt. Serveersters kijken ook heel chagrijnig en doen alsof ze totaal geen zin hebben hier te werken. Dit is jammer want er is zo veel potentie voor de beachclub...

3,2

1. Beste Winesh,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie over restaurant Down Under. Uw puntjes van kritiek nemen wij heel serieus en wij nemen dan ook graag contact met u op om uw vervelende ervaring met ons te bespreken. U kunt ons telefonisch bereiken op 030 287 77 75 of u kunt uw gegevens achterlaten per mail via sales@downunder.nl.

Wij hopen van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Niels