1. Susanne

Ik heb hier gisteren voor de derde keer gegeten, voor mijn verjaardag, en het was wederom geweldig. Het personeel lijkt geselecteerd op uitstraling en charisma, want iedereen is ontzettend vriendelijk, vrolijk en behulpzaam (ook aan het einde van de avond - vaak toch een prestatie).

We hadden het proeverijmenu, waarbij je verschillende voorgerechtjes en nagerechtjes krijgt en zelf het hoofdgerecht kunt kiezen. Je kunt van tevoren aangeven of je iets niet lust, maar wij hadden het open gelaten. Er kwam een bord met oesters, truffelkroketjes, slakken en groenten in knoflookboter, carpaccio, garnalen en gerookte vismousse - afzonderlijk zaken die ik normaal niet zou bestellen, maar het was ongelofelijk lekker. Als hoofdgerecht hadden wij (we waren met z'n drieën) elk iets anders genomen en onderling gedeeld. De Angus biefstuk is lekker, zoals je mag verwachten van dit vlees. De kalfstoof met keallepoat is heerlijk mals en zacht van smaak. Maar ons derde gerecht, de gegrilde tonijnsteak met soja-wasabijus (op aanraden van de serveerster mediumrare gebakken), was de echte topper. Alles wordt geserveerd met frietjes, salade en rabarbercompote, wat wordt bijgevuld zodra het op is. Ook de desserts waren fantastisch en daarnaast heel uitgebreid. We konden het bijna niet op.

't Gerecht is een echte aanrader voor iedereen die van lekker en verrassend eten houdt.