1. Afgelopen zaterdag hier gegeten met de restaurantenactie van de Albert Heijn. Helaas viel het ons erg tegen. Naar wat later bleek stonden er slechts twee koks in het restaurant, terwijl het restaurant helemaal vol was. Hierdoor moesten we erg lang wachten op ons eten. We hebben er meer dan drie uur gezeten voor drie gangen. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat meer dan 1,5 uur. Ook aan de tafeltjes om ons heen spraken de mensen de bediening aan om te vragen of en wanneer het eten er aan zou komen. Wel kregen we als goedmakertje een glas wijn en een stokbroodje met kruidenboter, en excuses. Dat vonden we erg netjes, maar het is onbegrijpelijk om op een zaterdagavond wanneer het restaurant helemaal vol zit, slechts twee koks in te zetten. Het eten viel helaas ook tegen. Vooraf had ik de ravioli met zalm en kreeftensaus. Maar het was meer kreeftensoep met hier en daar wat ravioli. Daarna had ik de reeschouder en het kaasplankje. Al met al viel het dus nogal tegen. Het is verder een knus en sfeervol restaurant met leuke inrichting. Maar deze ervaring maakt dat ik er niet nogmaals zal gaan eten.