1. De sfeer is afhankelijk waar je zit. In het voorste gedeelte zit je heel gezellig en die krijgt een dikke 8, echter als je in achterste gedeelte moet gaan zitten, is het een mager zesje ( hele witte, klinische ruimte) Het gemiddelde maar genomen.

De service, kan beter door even door te vragen bij een klant. Als die bijvoorbeeld een radler bestelt, en je komt terug met een alcoholvrije radler, omdat je die andere niet in het assortiment hebt, deel dat dan al op voorhand met de klant. Misschien wil die geen alcohol vrije radler. Als je een uur daarna diezelfde klant nog eens bijna 15 minuten laat wachten op een besteld pilsje, dan is een hoog cijfer halen niet meer mogelijk. De gastvrouw zelf heeft door een goede uitleg en presentatie de 7 weten te redden. Ps. Het viel me overigens op hoeveel bediendend personeel er rondliep. Dat zou met één minder ook makkelijk moeten kunnen.

Het eten was op zich heerlijk, helaas was het vishoofdgerecht aan onze tafel teveel afgekoeld. Daarnaast anno 2015 loop je achter als je geen alcoholhoudende radler, ice tea green of water met een smaakje (bv dubbel fris) in je assortiment hebt.

De prijs is normaal voor dit segment. Voor mij nog opvallend, als je een surprisemenu wilt, ligt er een verplichting dat met de hele tafel te doen. We hebben deze optie daarom niet aangekaart, terwijl 4 van de 6 wel interesse hadden. Je ziet dat wel eens vaker, maar is naar mijn mening niet klantgericht. Als je met vieren aan een aparte tafel zou hebben gezeten, ging het wel. Met de eerder genoemde kwalitieits-opmerkingen kom ik hier ook op een 7.