Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Torflang 91, 7824 XW, Emmen

Op dit adres zit nu: La Cubanita

1. Het eten was erg slecht.. we bestelden een kipenchilada en een quesedilla. Je krijgt het hoofdgerecht met alle bijgerechten op één bord. Dus een quesadilla met Mexicaanse bonen, guacomole, nog een ander sausje (smaakte naar cocktail saus) en nog wat sla. Hoe kan je nu een salade op een warm bord serveren? Dat wordt week en klef! De sausjes waren over de quesedilla en deels over de sla heen gekwakt. Zo kan je de gerechten niet apart van elkaar eten. Alles smaakt hetzelfde, vet en klef! Oja, en ze serveren gewoon ijsthee van de Lidl in een mooi lipton ice tea glas. Het ene glas was voller dan het andere. Kost ook nog eens €2,10 per glas! Later zagen we ook nog dat er 1 glas te veel berekend was op de bon. Bediening was vriendelijk maar liep gewoon op haar slippers. Allemaal erg zonde dat er niet met meer toeweiding wordt gewerkt aan het eten en de bediening. Het kan zoveel beter..