in Eindhoven

Lunch Borrel Diner

1. Sander van weert

Leuk restaurant, maar als je een ossenhaas besteld van 24,50 euro verwacht ik wel een goed stuk vlees op mijn bord en niet een stukje van pak en beet 135 gram... Voor de rest een leuk terras en goede gin tonic. Prima tentje verder.

1. Sander, het spijt me om te zeggen, maar onze malse ossenhaas voor 24,50 ( inclusief roseval aardappeltjes, verse groenten en een heerlijke truffel of pepersaus weegt minimaal 180gram. ( altijd ) Mag ik verder vragen of je hem wel 'goed' vond, want dat kan ik niet opmaken uit je recensie? Heb je dus wel lekker gegeten ondanks een andere verwachting en inschatting van het aantal grammen? Je geeft immers een 5 voor eten&drinken en een 3 voor prijs/kwaliteit...Is dat het gemiddelde van een 3 voor de ossenhaas en een 7 voor de gin tonic? En als de ossenhaas 300gram was geweest had je dan een 9 gegeven voor prijs/kwaliteit?!