1. Tja... Ik zal hier zo eerlijk mogelijk verwoorden hoe het eten hier is en de bediening. De bediening is goed te noemen, vriendelijk personeel en snelle bediening. We zaten op het terras... Mooie plek en als voorgerecht eerst wat stokbrood. Hoewel we het stokbrood nog niet eens op hadden, werd al een bord eten voor onze neus geserveerd. Wij hadden een Black Angus besteld met een saus van peper balsamico. De Black Angus was goed gebakken, redelijk tot matig mals en al in stukken gesneden en... koud toen we het kregen geserveerd. Is het voorverwarmen van borden dan niet een goede optie??? Verder kon ik amper saus ontdekken en de garnituur die erbij zat was uitermate teleurstellend (je kunt nog beter een pakje Maggi puree maken dan deze vette drab die nergens naar smaakte) en ook... koud. Al met al geen aanrader. Waarom is het verdorie zo moeilijk om goed eten te bereiden? Luister goed naar je cliënten en zie het niet als negatieve kritiek en DOE er iets mee! Want goed eten kan ik zelf ook wel bereiden, maar waarom gaat iemand uit eten? Om in ieder geval ook goed eten op je bord te krijgen, wat goed warm is en voor het gemak en vooral de gezelligheid. Natuurlijk wil ik daar best wel wat voor betalen, maar alleen maar als het beter is of net zo goed is dan wanneer ik het zelf maak! Dit was teleurstellend. Jammer. Leuke locatie. Wat de wijn betreft: de sauvignon blanc was goed, maar de merlot smaakte meer naar wijnazijn dan naar lekkere volle merlot, zoals we gewend zijn.

2,7