1. Gluten vrije mama

IJssalon Zegers bied glutenvrij ijs aan; mijn dochter heeft de ziekte coeliakie (intolerantie voor gluten) en heeft een heerlijk ijsje gegeten. Maar tot onze spijt moeten we meedelen dat ze toch ziek is geworden van het eten van dat naar zeggen glutenvrije ijsje. Dus mensen met coeliakie opgepast! Maar iedereen die hier geen rekening mee hoeft te houden kan daar een heerlijk ijsje eten.

1. Beste glutenvrije mama,

Wat jammer dat uw dochter ziek geworden is van ons ijs!
    Onze ijsbereider garandeert dat het ijs glutenvrij is dus daar kan het normaal niet aan liggen.
    Wij zijn er ons in gaan verdiepen om voor iedereen een ijsje te kunnen maken en hebben kennissen die ook kinderen hebben met een erge glutenallergie!
    De moeder van dit gezin is bij ons geweest voordat de winkel openging en ze heeft alles voorgedaan wat wel en niet mocht, zelfs tot het eerste stukje van de papieren handdoek weg te scheuren om maar zeker ervan te zijn dat er niks op zit.
    Ze heeft een aantal bakjes meegenomen en het was prima in orde en zij komen dus regelmatig om een ijsje.
    Het ligt achterin de grote vriezer op -20 op de hoogste plank zodat er niks op kan vallen.
    Wij weten niet waar het ijs gepakt is of gewoon geschept?
    Hopelijk komt u de volgende keer weer en wilt u dan doorgeven dat het ijs uit de grote vriezer moet komen en uiteraard is dit ijsje gratis!
    Nogmaals excuses en hopelijk tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Hans Zegers