Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Grindweg 650, 3055 VD, Rotterdam

Op dit adres zit nu: Warisan

1. S.K. 775 punten

Mijn vriend en ik hebben hier op zondag 28 maart 2010 gegeten. Zoals de meeste aanwezigen gekozen voor De Rijsttafel van € 28,50 per persoon. Er was nu ook een 2e rijsttafel menu aanwezig voor € 24,50 per persoon.

De dames in de bediening die er liepen die avond waren erg vriendelijk alsmede de Indonesische (eigenaar?) meneer. Er was echter ook nog een jongen in de bediening (leidinggevend?) en die was erg druk. Hard lopen, een beetje alles afraffelen bij de uitleg van de rijsttafel, dingen laten vallen, enz. Nu werd het inderdaad later wel druk (bijna alle tafels waren bezet), maar iedere goede horecaman moet weten, dat je dan nooit moet gaan haasten/stressen. Hij kwam heel nerveus over hierdoor.

De rijsttafel was heel lekker.

Daarna nog allebei een dessert genomen: 1x Marashino kersen ad € 7,25 = warme kersen met ijs & slagroom: het was maar 1 bolletje vanille ijs met wat slagroom en een paar (8) kersjes. Niet heel veel dus.

En 1x Ketan Buah Mangga ad € 7,90 = witte zoete kleefrijst met vanille ijs, nootjes & verse mango. Ook hier maar 1 bolletje vanille ijs, maar het smaakte net zoals het andere dessert goed.

Het waren de duurste desserts van de kaart, maar erg weinig.

Afgesloten met een koffie en een koffie met Baileys & Drambuie.

Er is goede parkeergelegenheid voor de deur (op dit moment echter opengebroken) en je hoeft op deze locatie geen parkeergeld op zondag te betalen.

Wij vonden het een geslaagde avond, maar neem nog een persoon in de bediening aan, dan kan er wat meer aandacht aan de klanten gegeven worden en hoef je niet alles af te raffelen.