Bekijk voor actuele openingstijden de website

1. Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties allemaal. Vanzelfsprekend doen wij iedere dag ons uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken, een goede sfeer te creëren en heerlijk eten te serveren. Iedereen tevreden houden lijkt hierbij haast onmogelijk, omdat smaken en meningen per individu nou eenmaal sterk uiteenlopen.

Fijn om bijvoorbeeld terug te lezen dat er ook veel inlevingsvermogen bestaat en dat websites zoals deze ondernemers veel schade kunnen aanrichten wanneer het alleen als klaagpagina wordt gebruikt. Het doet ons natuurlijk ook veel deugd dat er grotendeels positieve reacties en recensies voorbij komen. Dank daarvoor!

En uiteraard is opbouwende kritiek meer dan welkom, maar we willen al onze gasten ook vriendelijk verzoeken om zoveel mogelijk te blijven communiceren. Is iets onduidelijk of niet naar wens? Spreek ons dan alsjeblieft aan, zodat wij ter plekke persoonlijk uw onvrede kunnen verhelpen i.p.v. het terug te lezen op een website als deze.

Alvast vriendelijk bedankt en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Speelparadijs Pannenkoekenhuis Voorst

1. Onze dochter van inmiddels 5 houdt ook van goede en duidelijke communicatie. Maar ze snapt nog steeds niet waarom zij geen cadeautje kreeg toen haar neven en nichten die wel kregen. Omdat ze een lactose vrije pannenkoek had in plaats van een kinderpannenkoek. Ons kind wil bij jullie helaas niet meer eten. Ook is het al een aantal jaren geleden. Kinderen zijn gevoelig en ze zijn de toekomst. Eenmaal verknalt...