Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Oldenzaalsestraat 1045, 7524 RJ, Enschede

1. Gisteren wezen eten bij Royal Argentina. Gezien de recensies hieronder erg benieuwd naar dit restaurant. Dit bleek echter behoorlijk tegen te vallen. We kregen het verkeerde hoofdgerecht geserveerd. De reactie van de bediening daarop was: "Lust je dit echt niet?" Waarna ze zei dat ze het wel terug wil nemen, maar dat we dan wel een hele poos moeten wachten. Omdat we al erg lang op ons hoofdgerecht zaten te wachten toch aangenomen, jammer genoeg kon er geen excuses vanaf. Even later hoorden we dat ook de andere tafel het verkeerde, niet bestelde gerecht geserveerd kreeg. Er waren slechts 4 tafels in het hele restaurant bezet, erg slordig. Het stel kreeg een soortgelijke, ongastvrije reactie van de serveerster.

Eten smaakte daarentegen prima, maar niet bijzonder. Toen de bediening naderhand vroeg of het gesmaakt had en ik aangaf dat ik het jammer vond dat het vlees raw was en niet medium, kreeg ik te horen dat ze het niet op prijs stelde dat ik dit nu pas vertelde omdat er niets meer aan te doen was. Ja dat wist ik ook, alleen deze reactie vond ik niet kunnen, ze vroeg immers naar mijn mening.

Al met al een erg belabberde klantvriendelijkheid! Sfeer in het restaurant is kil, simpel en niet echt leuk aangekleed. Prijs kwaliteit verhouding qua eten is prima, maar dankzij de belabberde bediening zal ik hier zeker geen tweede bezoek brengen.

5,9