1. Op een woensdag hier gegeten met mijn man. De pizza was heerlijk, hetzelfde geldt voor de pasta. Nadat we het hoofdgerecht op hadden kregen we de dessert kaart. Ik nam een tiramisu die was heerlijk, alleen wel jammer dat het werd geserveerd op een warm bord (ik neem aan dat dat niet hoort). Mijn man had iets van een hazelnoot taartje, wederom op een warm bord en de slagroom was aan de onderkant al gesmolten. Dan nu over de bediening. Wij werden geholpen door een dame en het viel mij op dat ze geen toegevoegde waarde had in de bediening. Ze stond meer te praten dan dat ze mee hielp in de bediening. Het viel mij op dat ze dit bij meerdere tafels deed. Een gesprekje mag maar wij hebben het opgeteld en bij een tafel stond ze wel 20 minuten te praten. Daarom vind ik de bediening een 3. Er is geen Italiaanse sfeer, wat ik wel had verwacht.

4,9

1. Dan nog even over de opmerking van Lisa: die dame waar ze over praat is meer een soort van gastvrouw dan een serveerster. Ze ontvangt de gasten en maakt een praatje hier en daar. Dat is haar functie nou eenmaal . Echt onverstandig dat je op je eigen avondje uit 20 minuten lang in de gaten gaat houden wat een gastvrouw uitvoert. HEb je elkaar dan echt niks te vertellen gehad?