1. Joiien Hoekstra

Heerlijk op het terras gegeten. Van te voren gereserveerd op het terras, was nergens in Hengelo mogelijk! Onbegrijpelijk, daarom voor de eerste keer bij De Appel. Top kwaliteit, grote porties en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening correct en zeer snel!! We gaan nu vaker afspreken bij De Appel.

Vorige recensies van Joiien Hoekstra

• Johan Scholten

Ik ben hier nooit eerder geweest maar na publicatie in de krant dat De Appel het gast vriendelijkste horeca zaak van Hengelo is toch even proberen. Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs. De Biefstuk met pepersaus was perfect en mijn vrouw had gebakken kalfslever. Ondanks dat het erg druk was hadden wij top bediening. Zeer gezellige sfeer. Wij komen zeer zeker weer terug.

• Esther van Goethum

Een zeer schone zaak met perfecte bediening. Heerlijk gegeten. Zeer gezellig terras. Een top grand cafe in hartje stad Hengelo.

• caroline vd geest

Heerlijk geluncht op het terras van de Appel. Snelle bediening, zeer uitgebreide lunchkaart. Maaltijdsalade was van top kwaliteit. Mijn man heeft uitsmijter Karel Appel gehad. Zeer aan te bevelen.