1. Fam. Ubels

Vandaag gegeten. Zou waanzinnig kunnen zijn. Locatie een 10, jazekers. Sfeer ook een 10. Menukaart, zekers een 9.

Maar dan de realiteit: de organisatie van het personeel is zeer slecht! Anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht, wat ze geheel vergeten waren. Hoofdgerecht was rauwig, witte wijn lauw. Men heeft geen idee wat men doet. Fout op fout. Alles tracht men goed op te lossen en de bedrijfsleider verdient op dat gebied een pluim, maar wat resteert is een gevoel van een pittige rekening met een onaangenaam "net niet" gevoel. Het kan veel beter, maar je dient je bedienend personeel, maar ook het personeel in de keuken wel juist te leiden.

In potentie een 10, in de praktijk nu een 6-je. Gaan we nog eens? Ja, maar uit voorzorg eerst maar voor een drankje, want sfeer en locatie zijn zoals ik aangaf top 😀

5,7