1. Via groepsdeal hier terecht gekomen. Geloof me; eens maar nooit meer. Had de pizza Vulcana besteld en als vooraf een Ministrone soepje. De soep was overheerlijk maar was naar mijn mening gewoon een heldere groentesoep met heerlijke beetgare groenten. Daar verder niets verkeerds over. Maar nu de pizza. Deze had volgens de menukaart asperges, en laat dit nu één van mijn favoriete voorjaars/zomer groenten zijn dus ik keek er erg naar uit. In de eerste instantie zag hij er redelijk uit, er lagen 4 asperges op dus dit beloofde wat. Maar wat zag ik nu; het waren asperges uit blik of pot. Kom op zeg, midden in het asperge seizoen en dan uit blik. Sorry dat kan echt niet. Toen kwam de volgende klap; de "kok" was gretig met de kappertjes bezig geweest waardoor de pizza in het midden doordrenkt was met het nat en dus de smaak ervan. Dit gaf een vreemde parfumachtige smaak iets wat de pizza helemaal naar beneden haalde. Gelukkig was het dessert (tiramisu) wel om mijn vingers bij af te likken dat maakte het allemaal nog een beetje goed. Verder vind ik €5,00 voor brood met (te vette) kruidenboter ook erg aan de prijs. Vooral omdat de gastvrouw ons niets over de prijs zei toen ze het aanbood. Één ster dus voor het eten omdat de soep en het dessert wel redelijk waren. En 4 sterren voor de bediening.

2,8