1. Michel 172 punten

Stop! Waarom ergens anders eten in "Het Land van Maas en Waal"! Hier afgelopen donderdag gegeten van het menu dat uit 6 gangen bestaat, hier 4 gangen van gekozen inclusief soep. Voor pompoensoep, daarna schol met asperges als hoofdgerecht lambsrump en na hangop voor mijn partner en (5 heeeerlijke kaasjes) kaas voor mijzelf. Voor die prijs, kwaliteit en aandacht gewoon super, men heeft een Bib gourmand, maar die die is dan ook dik verdient! Grote keuze uit wijnen, ook deze worden voor een zeer acceptabele prijs aangeboden (start met een huiswijn van rond de €19). Zeer vriendelijke eigenaar (en getalenteerde sous-chef), heeft, samen met zijn vrouw al 18 jaar deze zaak en heeft deze onlangs voorzien van een nieuw, zeer smaakvol, interieur. We vonden het heel jammer (ondanks dat we hele leuke gesprekken met de eigenaar hebben gewisseld en optimale aandacht gekregen) dat we op donderdag de enige gasten waren, deze zaak verdient zeker veel en veel meer klandizie, ook op een donderdag! Jammer dat we niet in de buurt wonen, want Wamel is net iets te ver vanaf Ossendrecht voor een Diner, maar anders zouden we hier zeker héél vaak komen! Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker en vast weer dineren.

1. Hartelijk dank voor uw lovende recensie. Graag tot ziens als u weer eens gaat fietsen in ons mooie Land van Maas en Waal ( en De Betuwe ) 😉