in Ede

For the love of meat and good times!

1. Met een buiten temperatuur van 27 graden hier op hun beschutte binnenplaats gezeten met nog een ander stel en een familie met 5 personen. We werden snel en goed ontvangen met advies over hun witte wijn Zilavia vóór ruim € 20,--. Wel goed was dat ongevraagd bij de geadviseerde flesje witte wijn een karaf water geserveerd werd. Zelf drink ik graag een biertje maar omdat ze hier Dommelse schonken geadviseerd de bij zelfde brouwerijgroep Hertog Jan pils, eventueel op de fles, ernaast te nemen!

We hebben alleen de schotel 'Nikola", diverse vleessoorten met groente en sausen, gegeten. Een voor ons juiste hoeveelheid en van een redelijk goede kwaliteit wat ook verwacht mag worden vóór € 41,95. Als toetje voor mijn vrouw een franse koffie en voor mijnzelf koffie met een drambru ernaast. Voor een door de weekse donderdagavond voldaan en tevreden weer naar huis.