Dit betreft een verouderde vermelding. Op hetzelfde adres is inmiddels een nieuwe zaak met dezelfde naam gevestigd. Klik hier voor de nieuwe vermelding van het Wapen van Aelden

1. van Bijsterveldt

Onze ervaring is onder verwachting. Het zijn geen grote porties. Het voorgerecht 'Salade van geitenkaas' had wel wat geitenkaas, maar weinig tot geen salade, die moest je met de verrekijker zoeken om het zomaar te zeggen. Salade is een veel te groot woord, het is een opgemaakt plat bordje. De prijs in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid is buiten peil.

De verwachting van carpaccio is dun gesneden rauw rundsvlees, dit bleken dik gesneden stukken ham te zijn, met oude kaas en mosterd dille saus. Niet echt lekker! Dit is niet duidelijk aangegeven in de menukaart.

Het hoofdgerecht 'Biefstukjes in Terriyaki saus' was lekker, maar ook erg weinig. De schnitzel daarentegen, was erg vet. Frietjes en aardappelen werden wel in overvloed geserveerd. Deze waren lekker.

Voor de snelle hap moet je hier zeker niet komen. De bediening was rommelig, heel erg traag en niet op orde. De glazen van de vorige bezoekers (die al ruim 40 minuten weg waren) stonden er nog! Voor ons geen ''Wapen Van Aelden'' meer.

2,2