Op dit adres zit nu: Jantje's Broodjes

1. Peter en Nicole

Wij willen toch ook graag onze ervaring delen ookal is die alweer van even geleden, namelijk Koningsdag. Het was zo'n bizarre ervaring dat wij hem graag willen delen.

We kwamen binnen en alle tafels waren vies. Toen we eenmaal zaten moesten we redelijk lang wachten voordat we geholpen werden. Voor ons zaten een stel mensen die, wat al snel duidelijk werd, niet tevreden waren. Hier bleef het niet bij. Ook mensen naast ons kregen broodjes voorgeschoteld die niet te kanen waren. De mensen in het midden hadden al meerdere malen hun klachten doorgegeven (volgens mij was er iets mis met het broodje) en er kwam geen goede oplossing. Ook het personeel wisten niet hoe ze ermee om moesten gaan en kwamen niet proffesioneel over. De mensen in het midden zijn uiteindelijk boos weggegaan. Het stel naast ons kreeg uiteindelijk een nieuw broodje, maar zaten wel met lange tanden te eten. Aan een andere tafel waren net mensen gaan zitten, maar ook zij moesten lang wachten en door de slechte sfeer/klachten van andere zijn ze zo opgestapt zonder wat te bestellen. Oftewel de sfeer zat er lekker in.

Onze broodjes met pijnboonpitjes en pesto waren ook geen succes. Wij vonden ze voor de bijna 6 euro echt idioot klein en de pijnboompitten en pesto waren volgens mij 'vergeten' want die zaten er niet op. Echt belachelijk duur voor zo'n broodje die je thuis in 2 stappen in elkaar zet. De koffie was wel lekker.

Al met al was het echt een bizarre ervaring en raden wij het iedereen af om bij het chique uitziende Du Nord te gaan eten. Erg jammer, maar achteraf ook wel erg grappig. We hebben het er nog steeds over!!

1,6