1. Man en ik

Gistermiddag aan het eind van de middag met mijn man wezen eten bij de Griek. Toen we bij het bord aankwamen waar alle gerechten opstonden, wisten we meteen dat we beide giros wilden eten, daar zijn we beide hartstikke dol op.

De vrouw in de bediening was een aardige en vriendelijke vrouw. We namen eerst wat te drinken, een kopje thee en het kopje thee en mijn toiletbezoek waren ook de hoogtepunten van de tijd die we door hebben gebracht in het restaurant.

Toen we de girosschotels voor ons kregen, dachten we beiden; hmmm heeerlijk, aanvallen! Maar bij de eerste hap viel dit vies tegen! Normaal als ik giros eet, heb ik bij de eerste hap zoiets van; heeerlijk... ik verlang naar meer! Maar deze giros was totaal niet te vreten! Het was ook niet dat deze giros iets minder lekker was dan de giros die ik eerder had gehad, deze was gewoon echt smerig. Er zaten voor mijn gevoel veel vetstukken in, dat vind ik zo goor.. dat heb je vaak al wel, maar dit was een en al vetstukken er door heen en er zat gewoon geen girossmaak aan het vlees. Ik heb het ook niet opgegeten, ik deed nog alsof ik in het programma 'Fear Factor' zat en vieze dingen moest eten voor veel geld, maar ik kon het niet! Heb het mooi laten staan. Hier nooit weer eten!

En dat is gewoon zonde voor mensen die voor het eerst naar een Griek gaan: als zij hier voor eerst gaan eten, zullen ze een slechte indruk van Grieks eten krijgen, terwijl dit restaurant gewoon slecht was en Grieks eten normaal superfijn is!

Lekker wegblijven van dit restaurant!

2,6