1. Paul Mastenbroekj

Op 5 juni met 6 man gegeten. Uit eten gaan moet volgens mij een feestje zijn; dit gevoel weet dit restaurant niet over te brengen. Op zich is het eten kwalitatief niet slecht, maar veel en veel te simpel allemaal. Vooraf een gemengde visschotel, is niets meer dan een paar stukjes vis op een bord en in het midden een prop sla met daarop een lepel garnalen. De aspergesalade blonk helemaal uit door de grote portie sla :-( waarbij een kleine hoeveelheid zalm. Carpaccio; in plaats van parma kaas, wat stukjes van een plak kaas (echt bedroevend). Wel van grote klasse was de lamsrack, echter daarna kwam het dessert (aardbeien met ijs en slagroom) dat zo vutloos op een bord neergelegd was (creatieloos).
    Bovenstaande werd ingeleid door eerst bijna 1,5 uur te moeten wachten op het voorgerecht. Gelukkig was de rekening wel van hoog niveau; mijn advies nooit meer heengaan, ondanks het prachtige terras aan het water.

2,5