1. Jaap 1205 punten

Afgelopen week hier patatje gegeten. 1e indruk is goed, strakke inrichting, ruim en licht.

Wij hadden normale en Vlaamse friet besteld, tot onze verbazing waren de Vlaamse frieten zonder te vragen bestrooid met kruiden, aanvankelijk denk je, ach valt mee maar na enkel frietjes gegeten te hebben gaat het je tegenstaan. Er zijn zoveel kruiden op gestrooid dat de aardappelsmaak van de friet totaal verdwenen is. Satésaus smaakt op zich goed, maar is te dik, hierdoor eet het niet lekker weg. De gewone frietjes waren goed en zonder kruiden.

Het personeel moet nog veel leren, praat onderling veel en roept bestellingen en opmerkingen tegen elkaar, net een puberklas, komt rommelig en onprofessioneel over. Een extra snack hebben we maar laten zitten. Toen we weg gingen ook geen groet, je heb niet het gevoel dat ze je als klant waarderen.

1. "Het personeel moet nog veel leren, praat onderling veel en roept bestellingen en opmerkingen tegen elkaar, net een puberklas, komt rommelig en onprofessioneel over."

Helaas moet ik dat ook bevestigen.