1. De mensen die hier graag komen eten hebben waarschijnlijk iets aan hun smaakpapillen? Het eten is er rond uit slecht! We hebben vijf verschillende tapas gerechten besteld. Waarvan alle vijf niet te eten waren. De champions in knoflook smaakten niet naar champions maar naar plastic in maggie, de zalmwrap was gemaakt van een zweterige smakeloze pannenkoek en over de vulling nog maar niet te praten. De gevulde paprika was zeker gevuld maar met een kilo suiker! En dan nog de spare ribs! Wat alle andere gerechten te veel hadden dat had de spare rib te weinig. Er zat gewoonweg geen smaak aan en het vlees was van de kwaliteit: "supermarkt kiloknallers..."

Als kok van een restaurant zou het mij de eer te na zijn om zoiets aan je gasten te serveren. Dus besloot ik aan te geven bij de bediening dat het eten niet goed was. Na een kort gesprek met de kok kreeg ik als reactie op mijn feedback naar hem te horen dat het dan waarschijnlijk niet mijn restaurant was. Ik besloot daarop te melden dat als dit echt zijn overtuiging was hij zijn vak niet verstond. Hierop kreeg ik als reactie dat we waren uitgesproken. Daarna liep hij boos weg zijn keuken in.

Dus mensen als tapas je ding is moet je dus volgens hun eigen kok niet bij hun zijn!

1,6

1. Beetje jammer dat deze mensen bestaan eerst proberen eten voor niks te krijgen, alles op te eten en vervolgens klagen omdat ze het niet gratis krijgen.
    Heel jammer!!!!!!!!!zulke gasten wil je toch niet binnen hebben.