1. Ja hoor, prima Indonesische eetbelevenis.. nb. in de Haagse Archipelbuurt (bij de winnaar van de zilveren rijstlepel.. de felbevochten culinaire prijs van de Tong Tong Fair op het Malieveld, vroeger de Pasar Malam). Genoten van een heerlijke pepes ikan met daarbij portie orak arik, wat ketimun en sambal trassi.. tezamen een zeer smakelijk geheel vormend. Modern ingericht eethuisje en tevens afhaal, drukbezocht, keurig netjes en schoon ogend, plezierige en correcte bediening. En ja, erg lekker.. terima kasi dan sempai jumpa.. (helaas voor mij beetje ver weg, jammer).

1. het betreft natuurlijk de Haagse Archipelbuurt (ipv. A-pal) graag correctie indien mogelijk.. grru.. en binnenkort weer die Tong Tong Fair met mooi programma en weer die eetwijk met verrukkelukke stands met lekkernijen en heerlijkheden, enak!!

2. Beste rudi reppert,

Bedankt voor je berichtje, we hebben je recensie aangepast waardoor het er nu correct staat!

Met vriendelijke groeten,
    Het redactieteam

3. ja, beter zo, bedankt ook..