1. Tiensie

Al tijden wordt hier gepromoot dat je een puntzak patat kan halen. Dit vind ik heerlijk. Kan ik mooi in de hand mee nemen en het geklieder met de mayonaise geeft me een nostalgisch gevoel.

Helaas ben ik nu meerdere malen bij De Wichter in Emmen voor gek verklaard bij het personeel. Nu mogen ze hun mening hebben (niet echt klantvriendelijk om die zo tegen me te uiten, maar ik zal me er overheen zetten. Ik heb immers al meerdere malen ervaren dat deze Wichter een uitgesproken mening dragen) maar wanneer ik dan ook nog mijn patatje alsnog in een bakje krijg, terwijl ik specifiek gevraagd heb, en herhaald heb dat ik het in een puntzak wil word ik kattig afgesnauwt "nou dat maakt toch niet uit?" Of dat nu uitmaakt of niet. Ik vraag erna toch? Dan maakt het voor mij wel uit schijnbaar!

Dus eerst zetten ze me een beetje voor schut, nemen mijn geld en vervolgens geven ze me ook nog niet waar ik om vraag... Wat is dit voor onzin? Het ergste van dit alles... Dit is niet mijn eerste keer dat dit me precies zo overkomt! Alsof het personeel zo wordt ingewerkt ofzo. En waarom? Ik snap het niet, er zijn meer en betere snackbarren in de omgeving die wel aan mijn verzoek willen voldoen.

Dus voortaan hoeft u mij niet meer als klant te verwachten. En het is niet alsof het niet wordt verkocht, er staat duidelijke reclame, en ik heb het ook een enkele keer wel mee gekregen. Maarja, dat ik eens in een blauwe maan de juiste bestelling krijg is mij te weinig.

6,7