1. J. Mans 155 punten

Op voorhand gereserveerd voor een plekje met uitzicht. Was heerlijk weer om buiten te zitten, de heaters compenseerden later de afkoeling. (Voor wie 's avonds nog wat wil drinken buiten; ze hebben ook losse dekens liggen.)
    Uitgebreide kaart, ook met asperges veel keus. Als hoofdgerecht stoofpotje gehad, was stevig gevuld en met o.a. lekkere champignons erin. Friet en kipnuggets waren ook prima. Zelfs voor kinderen waren de borden leuk opgemaakt. Ook top; de borden waren goed warm bij uitserveren. IJsdesserts waren erg lekker, vooral het notenijs met diverse nootjes erbij. Vriendelijke en ervaren personeel in de bediening. Mayo en appelmoes kwamen in een plastic bakje, dat gaf een beetje een snackbargevoel. Maar al met al mocht het de plezier niet drukken.
    Ik zou hier zeker nogmaals gaan eten. De toiletten zijn wat ouderwets, maar ruiken wel fris.

1. What a view! Prachtig :-)