1. Vandaag zouden we eten bestellen op de zaak. Er gingen wat stemmen op voor friet, maar nee, daar had ik geen zin in. Kunnen we niet iets van doner bestellen ofzo, vroeg ik? Nou, daar had men wel trek in. Via Justeat besteld bij Amore. Ik kreeg me daar een ongelooflijk grote pizza, zoiets had ik nog nooit gezien. Ik dacht eerst van nou, 12 euro voor een pizza doner/shoarma, da's best aardig wat, maar toen ik de pizza zag dacht ik, joh, hier hadden ze ook wel 15 euro voor kunnen vragen. Heerlijk shoarma/donervlees, alleen de randjes van de pizza waren wat verbrand, maar da's ook niet vreemd anders krijg je hem niet gaar in het midden, met die enorme lading toppings die erop zat. Dus al met al, super! Wij gaan hier zeker nog vaker bestellen. Overigens bestellen wij dat vanuit een bedrijf waarvoor ik geen reclame mag maken, maar toch is het ZeelandNet, met de snelste internetverbindingen in de hele provincie. Eet smakelijk.