1. Jeffrey

Na een eerdere slechte ervaring (koude patat welke uit harde stukjes oftewel restjes bestond) toch maar een nieuwe poging gaan wagen na het oordeel van het Algemeen Dagblad is me niet goed bevallen. Eigenlijk te schandalig voor woorden!
    Als je 5 minuten voor sluitingstijd binnenloopt wordt je al met de nek aangekeken. Men roept ook hardop om de deur snel te sluiten. Vervolgens gaat men er vanzelf van uit dat je het eten mee naar huis wilt nemen. Terwijl dit in mijn geval niet mogelijk was. Ik kreeg het eten dus mee naar huis, terwijl ik aangaf het ter plekke op te willen eten. Men keek vervolgens heel moeilijk.
    Ik heb het eten dus maar meegenomen. De patat was duidelijk restafval. Allemaal losse harde stukjes. Keihard! De berehap sate was zout.
    Men ziet mij hier nooit meer weer! En ik ga het zeker doorvertellen tegen iedereen die ik ken in Hengelo!!

Vorige recensies van Jeffrey

• Slappe en lauwe patat. Enige wat warm was, is de pindasaus bij de berehap. Veel kleine, keiharde stukjes patat. Ziet er bleek uit. Goede verhalen over gehoord. Zelf erg teleurgesteld. Eens maar nooit weer.

3,6