1. Tanja 656 punten

Via de Groupon bij Fong Sheng terecht gekomen. Wij hadden een Chinees-Indische rijsttafel voor 2 personen.
    Ontvangst was goed. Het restaurant is echt Chinees ingericht, mooie ruime tafels die ver genoeg van elkaar vandaan staan, geen last van de buren :-) Er hingen wel wat spinnenwebben aan het behang, ze mogen er dus wel eens met de stofdoek doorheen ;-)

Zelfs met een Groupon kregen we nog 4 stuks sushi van het huis vooraf! Dat was een aangename verrassing. Het eten was lekker, van goede kwaliteit en meer dan voldoende. Bediening echt heel vriendelijk. Voor een zaterdagavond vond ik het rustig (het was dan wel in de vakantieperiode), maar dat kan nog komen.

Ook viel het me op dat op Tripadvisor dit restaurant als "gesloten" heeft aangemerkt. Is het gesloten geweest en nu weer open? (Misschien dat het daarom nog wat rustig was?).