1. Natuurlijk een prachtige wandeling gemaakt bij paleis 'Loo. En toen we langs de zijkant van het restaurant liepen kregen we naast keiharde muziek (house) ook de vieze aanblik te zien van koelingen en opslag. Ach jee wat een teleurstelling als je op zaterdag wilt eten en rokende koks ziet zitten in het restaurant (rookverbod), wat oubollig inrichting waar men plaats kan nemen. Nadat de asbakken bij de afwasafdeling werden verstopt bleek de bediening aller aardigst. We gingen af op de recensies maar dat ontpopte in een behoorlijk teleurstelling. Bij binnenkomst staan de extra versiersels je op te wachten, uitgebreide stickers op de deur. De keuken is open. Maar zoals gezegd hing de rooklucht om ons heen. Toch even wat beter de keuken in gekeken maar dan zie je dat de schone schijn bedriegt. Vieze kachel en vloer, evenals de afzuigkap die behoorlijk vergeelt van het vet ziet. Frituur ziet er schoon uit. Room en zuivel producten staan als kinderspel warm te worden op de werkbanken. Theedoeken die als een vies propje worden verstopt. Dat is behoorlijk jammer. Een bezoekje naar het toilet lijkt op het oog schoon. Echter als men de grond bekijkt ziet men de aangekoekte spetters. Een beetje chloor kom je een heel eind. De gastheren rennen rond om de perikelen van de keuken te verdoezelen. Die taak is de gastheren vertrouwd. Kundig vertellen ze de wijn arrangementen. Dat doen ze verbluffend. Helaas word dit vertroebeld als de doorgekookte pasta word geserveerd, en de borden niet schoon zijn. Een schone keuken heeft een opgeruimde en gedreven passionele kok. Ook de nagerechten staan mooi beschreven maar behoren niet tot serveer waardig. Tot onze spijt vonden wij het een dure avond. Als verwende eters willen wij culinaire passie voelen en vertederd worden van begin tot eind. De gastheren doen hun werk. De rest heeft u kunnen lezen.