1. mevr hollander

Enige tijd geleden hier gegeten met mijn man en 2 kinderen. Mijn man had hier toen usa sucade met gebakken uitjes. Geweldig! Ikzelf had een varkenshaas satè met steak en frites. De kinderen hadden een pannenkoek. Mijn sate was iets te rood en kreeg binnen 5 min een nieuwe geserveerd! Mijn complimenten voor de koks. De bediening was overgens ook goed! Duurde wel wat lang maar waarschijnlijk omdat het meisje achter de bar wat jong en nog onervaren was!! Wat ons zelf niet stoorde.. (wij werken inmmers zelf ook in de horeca). Leuk bedrijf, kindvriendelijk! En de kids waren erg blij met de stuiterballen, wij uiteraard wat minder maar toch leuk gedaan! Goed zo, ga zo door!! Toppers.

(ps: wat ook een prè was dat de eigenaars zelf erg goed en veel mee hielpen!! Dat zien we graag!! Wij komen zeker terug).