1. Het eten vind ik prima.. Niet hoogstaand maar oke! De zaak ziet er gezellig uit.. Maar ik kom er niet meer!!

De bediening is zeer onvriendelijk.. De vorige keer was ik er met vriendinnen en toen viel het ons al op. We dachten nou die mevrouw heeft een slechte dag. Gisteravond weer geweest.. En met de bediening praten we eigenlijk vooral over denk ik de eigenaresse?? Ze bleef in elk geval als langst.. Ze gaf ons echt het gevoel dat we dom waren.. De serveerster vroeg wil je wat eten? Mijn vriendin zei ik wil graag eerst een witte wijn? Zegt de serveerster: 'ik vraag toch of je wat wil eten'.. Hele tijd zulke opmerkingen en sommige erg denigrerend en tegen het beledigende aan. Bij het afrekenen vroeg ik of ze het kon splitsen, drukt ze zelf de rekenmachine in mijn handen. Toen we weg gingen moesten wij tot ziens zeggen, ze zei niks.. Ik werk zelf ook in de horeca.. en weet wat normaal is. Dit is abnormaal, hoe er als gast met je wordt omgegaan! Verschikkelijk!!

3,6