1. Harry & Martha Visscher

Waren voor het paas-weekend in Terneuzen en hadden thuis gegoogled naar leuke restaurants in de buurt. Ons oog was gevallen op restaurant "De Kreek" van Menno en Kirenia Leeuwenburg. Daar hadden we geen spijt van! We hadden gereserveerd voor eerste paasdag. Onder het genot van Cubaanse muziek werden we aller vriendelijkst ontvangen. Iemand moest hier een band met Cuba hebben, dat bleek dus eigenaresse Kirenia te zijn. Wat een gastvrouw! Daar kunnen een hoop uitbaters nog wat van leren. Ook het personeel is attent en vriendelijk. Ik had gekozen voor menu "De Kreek", de vleesvariant en mijn vrouw het paasmenu, de visvariant. Beide menu's een culinair hoogstandje. Emotioneel lekker! Dit is koken met passie. Geen opgepompte gerechten met rare liflafjes, maar prachtig opgemaakte borden, van voorgerecht tot toetje. Echte groentes en geen gevulde bakjes met twijfelachtig konijnenvoer. De witte en rode huiswijn smaakte ook prima. Menno en Kirenia, zullen jullie winkel in de toekomst vaker bezoeken, zijn regelmatig in Terneuzen of omgeving. Nogmaals dank, ook jullie personeel!