Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Frank 657 punten

Beter laat dan nooit, maar in eind januari wederom een avond genoten in de Karpendonkse Hoeve. Het blijft een feestje om hier te dineren. Keurige tafels en perfect ingedekt. We hebben een 6 gangen menu genomen.

Van de drie makreelbereidingen, waarvan de tartaar zalig was, vond ik de rauwe makreel niet lekker en vissig smaken. Dit was dan ook het enige minpuntje wat ik kon vinden. De opmaak was wederom bij sommige gerechtjes een plaatje. De uitleg met welke gerechtjes we te maken hadden en welke sausjes erbij waren blijft iets wat geweldig om te horen is. Het nagerechtje, een stukje taart met ananas en kokos was verrukkelijk om te zien en vooral om te eten. Een prachtige combinatie van zoet, zuur en fris. Zo waren bij alle gerechten de samenstellingen van smaken een genoegen om te ervaren.

Binnenkort staat er weer een bezoek in de planning.