1. Sebastiaan

Normaal gesproken neem ik niet de tijd om een recensie achter te laten op het internet, maar voor Isolabella maak ik graag een uitzondering. Na een geslaagde koopavond op de vrijdag, besloten wij met ons gezin een hapje te eten bij dit restaurant. Bij binnenkomst was de benedenverdieping bezet, hierdoor werden wij vriendelijk verwezen naar een plek op de tweede verdieping. Een aangename plek met uitkijk op de winkelende mensen. Toen wij van een vriendelijke jongeman de kaart kregen, viel ons op dat het aanbod van eten zeer breed was; de Italiaanse keuken komt hier écht tot zijn recht. Verder was het, ondanks de ontzettende drukte, totaal geen moeite voor onze dochter om haar eigen vegetarische pizza samen te stellen, samen met de vriendelijke bediener.

Enig puntje van kritiek is de lange trap. Voor de gasten is dit natuurlijk geen probleem, maar wij konden ons voorstellen dat dit geen pretje was voor het personeel. Desondanks bleef het personeel ons met een lach bedienen. Kortom een geweldige kennismaking bij onze nieuwe vaste Italiaan.